תוצאות עבור
שאלה זו עומדת במרכזו של אחד הסרטונים שנוצרו כחלק מקמפיין של FCKH8, חברה למטרות רווח שמקדמת צדק חברתי, בעיקר על ידי מכירת חולצות ואקססוריז שונים
אחד הנושאים המרכזיים בהם הארגון עוסק הוא קידום שוויון זכויות בין גברים ונשים
ראשי הארגון הבינו שכדי לתפוס מקום משמעותי בשיח הציבורי הם חייבים ‘להעלות הילוך’, ובשנת 2014 פתחו בקמפיין רשת פרובוקטיבי למדי
הסרטון הראשון בקמפיין הסעיר את הרשת, צבר במהירות מיליוני צפיות וזכה לסיקור נרחב ברחבי העולם, בין היתר בוושינגטון פוסט, מגזין טיים וגם בכלי תקשורת בישראל
סביב הקמפיין כולו התעוררו מחלוקות רבות שנעו בין תומכי המאבק הפמיניסטי לבין אלה שטוענים כי נחצה כאן קו אדום וכי הוא אינו מקדם את המטרה אלא מנצל ילדות תמימות למטרות רווח
בהנחה שמטרת הסרטון הייתה לפתח שיח ער סביב הנושא ולשבור את הרשת, המטרה הושגה
אך האם זו הדרך הנכונה לעשות זאת? זו כבר שאלה של השקפה…
הסרטון המלא, גרסה מצונזרת:
רועי סדס הוא יועץ תקשורת בבן חורין אלכסנדרוביץ’, אסטרטגיה תקשורת וניהול משברים