תוצאות עבור
מיטב המעצבות והמעצבים מציגים את מרכולתם בתצוגות אופנה “מפונפנות”, בהן נראים עיצובי בגדים ובדים שברור לכולם שתפקידם לא “להילבש”, אלא רק להיות למושא השיח על מעצב כזה או אחר.
אז איך בשבוע האופנה כולם מדברים … על “סתם” תחתונים??
בשבוע האופנה בניו יורק לשנת 2010 חברת ההלבשה התחתונה GOLDTOE (ה-“דלתא” האמריקאית) החליטה שבשבוע האופנה הזה כולם ידברו רק עליה.
כיצד?
החברה הלבישה את פסלי הרחוב המפורסמים בניו יורק בתחתונים וגרביים פרי מפעל הייצור שלה, מותאמים כמובן למידות הפסל.
הפסל שזכה לתשומת הלב המרבית ביותר היה, כמובן, פסל השור של וול סטריט ו- GOLDTOE השאירה אבק למעצבי העל ברמת הסיקור התקשורתי באותו שבוע.
ככה מנצחים רק עם תחתונים…
יניב לביא הוא מנהל מחלקת תאגידים בבן חורין אלכסנדרוביץ’, אסטרטגיה תקשורת וניהול משברים